Andra körturen

/ Lucifer
Runt tre någon gång kom jag ut och började mocka hagen. Körde ut en kärra skit i alla fall, men jag får fortsätta imorgon. 
 
Sedan så körde jag Lucifer! Mamma gick med för säkerhetsskull, dock bara ner till farmor så vi fick fortsätta själva därefter. Han är helt otrolig, lillkillen. Vi travade även lite och det var inga problem.
Enda gången han inte riktigt ville fram var vid kohagen, där stannade han och jag hade lite problem med att få fram honom igen. Ville gärna slippa att kliva ur och leda, så att han istället får lära sig att kossorna inte bits. Tillslut gick han i alla fall, och verkade inse att han inte skulle dö. Han kändes väldigt positiv och framåt!
 
Därefter gick jag en promenad med Zanten. Hon var väldigt öm i hovarna och verkade inte helt ren i gången, men förhoppningsvis beror det beror på gruset. Hon verkade även lite hängig, så vi tog det lugnt. Får se hur det är med henne imorgon.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: