Båda pållarna motionerade

/ Lucifer
Kom ut vid halv sex någon gång, men jag har faktiskt hunnit med båda hästarna!
Började med Lucifer, vi tömkörde i skogen. Till att börja med ville han inte riktigt fram, utan höll på och stannade titt som tätt. Dock berodde det även på mig, då jag inte var helt fokuserad. Jag måste tänka på att jag inte kan gå  runt och drömma när jag håller på med honom, på samma sätt jag kan göra med Zanten. Han behöver vägledning, då han inte verkar helt säker i sig själv än. 
Han var något för matglad, men annars var det inga problem. Känslan var inte 100%, menmen. 

Körde därefter Zanta på vallen, och hon var minst sagt pigg. Det blev mycket övergångar och korta intervaller. Det märktes att hon inte var så jättesugen på att jobba idag, men av någon anledning så går hon alltid som en klocka när vi kör på där? Är i övrigt nöjd med henne, hon har vart så jäkla fin de senaste månaderna. Underbara pållan. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: