Lördag och söndag, kortfattat

/ Böcker
Lördag:
Körde Zanta på vallen i ca 40min. Vi gjorde mycket tempoväxlingar och jag försökte ställa henne så gott det gick på volten. Det blir lite krångligt med vagnen, då skaklarna tar emot. Zanta var ganska "på" och något hård i munnen, men annars gick allt bra. 
Lucifer och jag gick en kort promenad på vallen där han fick beta i sisådär tjugo minuter. 
På kvällen började jag läsa City of Ashes.

Söndag:
Körde Zanta i skogen vid Härene, där vi inte vart sedan i vintras. Hon var något loj, men det berodde antagligen på värmen. I skogen kändes hon pigg och glad, och sprang på som bara den!
Har sedan suttit i hagen och läst ett par timmar, det var mysigt. Cassandra Clare är en otrolig författare, älskar den här bokserien. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: