Mys-besök

/ Lucifer
Vid sjutiden på kvällen hade jag fortfarande inte gjort något vettigt och jag kände mig rastlös, så jag tvingade hit Mys. Vi gick ut till hästarna direkt när hon anlänt.
Det blev en körtur förbi kyrkan, med satan på släp. Zanta var öm i hovarna så vi körde iprincip i diket, men där var i alla fall underlaget mjukt. Annars skötte sig båda hästarna bra, och det var en mysig tur. 
 
När vi kom in var det tänkt att vi skulle se Lord of the Rings, men så blev det inte eftersom att den inte fanns i bra kvalité med textning och utan text så hörde vi ingenting eftersom vi åt chips. Så istället kollade vi på några avsnitt av Hannah Montana och The Walking Dead.
 
Vi lyckades dessutom ha sönder en sladd till tvn och välta ut dricka över hela golvet. :)))))
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: