Pigg pålle

/ Serier/filmer
Redan vid tolv var jag inne i stan idag, där jag mötte upp med Emil. Vi gick till loppisen vid Sockerbruket, men det gick knappt att vara där inne på grund av värmen. Så det slutade med att vi knallade runt i princip hela stan och gjorde inget speciellt. Vi köpte glass bland annat. 
 
Var hemma vid fyra någon gång och då sov jag i ca en timme, åt mat och tittade på Red Dawn. Helt otrolig film, älskar den. 
 
Zanta fick komma ut på en körtur vid nio/tiotiden nu ikväll. Vi körde på stubben och man kan säga att hon hade energi nog för att springa runt jordklotet. Körde mycket i backarna, försökte ställa henne någorlunda på volten, tempoväxlingar, övergångar m.m. Vi var inte överrens om tempot idag, Zanta ville gasa och jag ville ta det lugnt. Lät henne sträcka ut flera gånger, men hon verkade inte ens trött? Flåsade gjorde hon dock, men ändå ville hon fortsätta springa.
Det var riktigt mysigt, hade Honey and The Moon på repeat i hörlurarna och det regnade till och från. 
Skrittade av henne länge på vägen sedan och så fick hon stå inne i stallet och äta en stund, medan jag var ute och sprang en vända.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: