Planering för de närmsta dagarna

/ Grejor
Tänkte att jag skulle försöka få åtminstone lite ordning på de sista sommarlovsdagarna nu, så jag knåpar ihop en planering. Hur väl den följs får vi väl se.
 
Torsdag: Mocka hagen, tömma foderboxen. Hade tänkt gå en promenad med Zanta och bara mysa med Lucifer.
Jag springer på kvällen.
 
Fredag: Fortsätta mocka hagen och städa i stallet. Paddockträning med Zanten och pyssel med Luci i stallet. 
Jag springer på kvällen.
 
Lördag: Fortsätta med hagen och stallet, om jag inte är klar. Promenad med Lucifer och så ska jag försöka köra Zanta på stubben. Kanske ber mamma att fota.
Jag springer på kvällen.
 
Söndag: Hade tänkt försöka övertala Olle att rida Zanta medan jag kör Lucifer, annars får vi se vad vi hittar på.
Jag springer på kvällen. OCH FÖRHOPPNINGSVIS FÖRBEREDER JAG ALLT INFÖR SKOLAN OCH GÅR OCH LÄGGER MIG I TID
 
Måste även läsa klart Warm Bodies, då de andra böckerna förhoppningsvis kommer på fredag.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: