Skogstur och promenad

/ Lucifer
Det får bli ett snabbt inlägg, då jag lär behöva all sömn jag kan få.
 
Körde Zanten i skogen idag, vilket vi båda två tyckte var superkul. Hon var kändes väldigt pigg och framåt så fort vi svängde upp på gräsvägen som leder till skogen. Vi höll ett ganska bra tempo hela tiden, utöver när vi värmde upp och skrittade av då hon fick gå i sin egen takt. Hon skötte sig jättefint!
 
Därefter gick jag en promenad förbi Skofteby med Luci. Han gick med grimskaftet runt halsen (fäst i grimman, som tyglar), så jag höll inte i honom. För det mesta traskade han på hur snällt som helst och lyssnade fint på mig, men titt som tätt blev han uttråkad och ville bara ut på åkern och leka. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: