Promenad

/ Lucifer
Jag har vart iväg på Öland nu över jul för att fira med släkten, men nu är vi igång igen. Idag stod det mockning, samt motionering av en viss liten herre på schemat. 

Det blev en promenad, Lucifer gick löst (hade dock halsring och repgrimma på honom, för säkerhets skull). Han var verkligen jätteduktig, lyhörd och uppmärksam. Vi mötte en cyklist och en joggare, som båda stannade och hälsade på oss. Lucifer var nyfiken och ville mer än gärna smaka på dem, men utöver det var det inga som helst problem! 
Är så stolt över att jag faktiskt kan ha honom lös när vi är ute och går, utan att han gör minsta försök att sticka, dra ner i diket för att käka eller liknande. Ibland får han fnatt och gör något krumpsprång, men det är inte mer än att han alltid håller sig intill mig. Min fina grabb. 

Lervälling...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: