Vi lever!

/ Lucifer
Det var visst ett tag sedan jag uppdaterade redigt, vilket är resultatet av brist på inspiration. Men ska jag vara ärlig har det inte hänt något speciellt heller, allt har rullat på som vanligt. 

Idag blev det ett paddockpass med inriktningen tömkörning för Lucifers del i alla fall. Jag testade ett nytt bettlöst alternativ som jag knåpade ihop av hackamorets delar, samt två gamla järnringar. 
Vi började med att värma upp på spåret och han kändes glad och framåt. När vi sedan började göra lite volter, serpentiner m.m., kändes han verkligen lyhörd! 
Vi har ingen tråd på staketet i paddocken just nu, så vi testade att köra slalom mellan stolparna, vilket Luci tyckte var kul!
Det märks att han gärna vill ta stöd i tömmen, han vill att jag ska vara där och guida honom hela tiden, annars vinglar han gärna iväg. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: