Kvällstur

/ Lucifer
Jag kom inte ut förrän vid tre någon gång, då jag gick till farmor för att äta.
Innan dess hade jag sett Ringaren av Notre Dame, samt lekt med locktången (vilket var helt onödigt då det inte går att få rediga lockar i mitt hår).
Runt fyra, när jag ätit klart och pratat med farmor en stund, knallade jag ner till vallen där pappa höll på att slå vallen, så jag åkte med i traktorn i ett par timmar.
 
När vi var klara med det gav jag mig ut med hästarna. Zanta framför vagnen och Lucifer bakom. Vi körde förbi Hovbykyrkan och båda hästarna var väldigt duktiga. Tidigare har Lucifer haft lite problem med att hänga med, dels p.g.a. hans dåliga kondition, men idag så gick det fint! Zanta var dock sur över att jag höll in henne när vi travade. 
 
Olle och jag började även att titta på Treasure Buddies, HERREGUD SÅ GOS
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: