Mitt undermedvetna viskar "ett avsnitt till..."

/ Lucifer
Även detta har varit en ganska seg dag. Jag startade igång dagen med ett par avsnitt av Heroes, och runt två så åkte vi till farmor för att äta. Efter att vi ätit så såg farmor och jag på ett avsnitt av The Vampire Diaries, som gick i repris på tvn. 
Väl hemma sedan så tänkte jag göra i ordning på mitt rum, och det gick ju som det gick. Jag såg något avsnitt av Heroes, samt gick runt i huset och gjorde ingenting.
 
Vid sju någon gång så stod Lucifer beredd med selen på. Vi tömkörde förbi Hovbykyrkan, samma runda som igår. 
Vid vägskälet som, åt ett håll, leder till farmor så blev vi oense om vart vi skulle. Lucifer ville absolut till farmor så han strejkade och ville inte lyssna på mig. Det slutade med att jag fick leda honom en bit.
Vid kyrkan, där hästarna går på bete, låtsades han bli rädd för något och hoppade ner i diket, så då kändes det lika bra att leda honom förbi. När Lucifer märkte att jag ignorerade de andra hästarna så verkade han lugna ner sig lite. 
Annars gick allting super! Gräsvägen hade blivit klippt, vilket är väldigt skönt då gräset där var nästan en meter högt förut. Så i helhet var det en bra tur!
 
När vi var klara så gjorde jag i ordning Zanta och vi gav oss iväg på samma runda som Lucifer fått gå. Även Zanta skötte sig jättefint, inga problem där. 
 
Nu ikväll har jag sett ett par avsnitt av The Secret Circle, vilket jag antar att jag kommer spendera resten av natten med. Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska gå och lägga mig eller ej, lycka till med att komma upp vid sju imorgon.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: