Varm dag

/ Lucifer
Det har vart otroligt varmt idag!
Vid tvåtiden någon gång så tog jag in hästarna och pysslade lite med dem, och därefter fick de stå inne ett par timmar när det var som varmast, innan jag släppte ut dem igen. Själv satt jag inne och kollade på Dexter, samt läste The Fault In Our Stars. Har läst till och från i den hela dagen och har bara ett tjugotal sidor kvar. Euw, hatälskar den boken. 
 
Runt nio så var jag ute i stallet igen och gjorde iordning Zanta. Vi körde runt Skofteby och det var himla mysigt väder! Hade det raka bettet på henne idag, och det verkade funka ganska bra. Jag tyckte det verkade som hon var mycket känsligare på det här bettet. 
Det var en fin tur i helhet, Zanta pinnade på och skötte sig super.
 
Därefter så gick jag en promenad med Lucifer. Ingenting speciellt hände och han uppförde sig fint.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: