Arg

/ Grejor
Jag var både sur och otroligt arg idag. Dels så vill jag absolut inte ha underskåp efter sommarlovet (HOPPAS AV HELA MITT HJÄRTA ATT VI INTE KOMMER BEHÖVA BYTA) och sedan hade vi något MATTE-EVENT(¿¿¡¡¡) som pågick i nästan tre timmar tror jag. Usch. Fast samtidigt så var själva "föreläsningen" ganska bra, de pratade om att att man aldrig ska ge upp (wow, det där lät faktiskt väldigt tråkigt) och liknande saker, och inte bara matte. Vi fick delvis försöka räkna ut uppgifter på gymnasienivå, men jag målade en arg katt, samt en sur enhörning enhörning istället #yolo (OM NÅGON SKULLE LÄSA DETTA SNÄLLA SE IRONIN)
 
Himla skönt att vi har långledigt nu i alla fall. 
Idag hade jag inte tänkt göra särskilt mycket nytta, är väldigt trött i huvudet. Ska dock försöka läsa klart Looking for Alaska idag, och därefter möjligtvis börja på The Fault In Our Stars. Kanske drar mig ut i stallet lite senare, eller springer en sväng.
 


Postat av: Olivia Gustavsson

sv. haha jasså?^^

2013-06-05 @ 23:13:44
http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: Johanna

TFIOS ÄR SÅ BRA

2013-06-09 @ 00:05:57
http://prince-of-pies.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: