Oense

/ Zantana
Ja, jag tror jag kan beskriva dagens körtur med ordet Oense. 
Zanta och jag hade helt olika planer idag. Vid vägkorsningen vid Skofteby ville hon ta den korta vägen och jag ville ta den långa, så där stod vi och tjurade ett tag tills jag hoppade ur och ledde henne. Sedan var hon väldigt trög och ville inte riktigt framåt. När vi körde längs skogen blev vi attackerade av blinningar och eftersom det antagligen skulle bli ännu värre när vi kom in i den andra skogen vid Bronäs så bestämde jag att vi skulle vända (vilket Zanta var väldigt nöjd över). Så fort vi vänt blev hon pigg och glad minnsann! 
 
Testade Runastic idag, väldigt smart app faktiskt. På bilden syns dock bara tempot vi höll på hemvägen, efter att vi vänt.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: