Regn

/ Grejor
Jag verkar ha överlevt resan igår.
På första tåget satt det ett par ungar i 2-4 årsåldern framför mig som skrek och var otroligt jobbiga. DE VINKADE ÄVEN TILL MIG OCH FÖRSÖKTE FÅ ÖGONKONTAKT OCH JAG VILLE SLÅ DEM :)))
Bytet i Stockholm gick bra, Håkan hjälpte mig till rätt rätt tåg så det var inga problem. På andra tåget satt jag bredvid en äldre man (han var jättegosig och småpratade med mig ibland). Jag fortsatte även läsa The Fault In Our Stars och för första gången någonsin lyckades jag hamna på en bra vagn utan skrikande barn. 
 
I Skövde kom pappa och hämtade mig, jag har faktiskt saknat honom. På vägen till farmor, som lagade mat till mig, stannade vi till vid hästhagen så att jag fick hälsa på pållarna. De verkade glada att se mig, för de kom travandes och var väldigt närgångna. 
 
När jag väl kom hem igen så såg jag första avsnittet av Under The Dome, innan jag gick och la mig runt fyra-tiden.
Jag vaknade steg upp ca kl. halv elva idag, och tror ni inte att det regnar? Det var så otroligt fint hela dagen igår! Jag har inte några speciella planer nu, tänkte börja titta på serien Heroes, där Zachary Quinto är med, och så ska jag ut i stallet. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: