tRÖTT

/ Kompisar
I och med att jag ska åka härifrån kl. 07:44 så tyckte vi inte att det var någon idé att gå och lägga oss (ganska klokt beslut då jag inte skulle orka upp), så nu är det lite mindre än två timmar kvar tills vi ska börja ge oss mot stationen.
Tidigare idag, runt 12-tiden, var vi ute och spelade badminton, tog en liten promenad ner till vattnet där vi byggde sandborgar m.m. (:))))))) och därefter åt vi ett par mackor och drack te. 
Jag kollade även på Oliver & Gänget medan vi väntade på att nya Teen Wolf-avsnittet skulle börja vid fyra. Himla gosig film, älskar den. 
Hela den här dagen (medräknat igår) har vart så mysig, njfsanfasnkfnksan allt känns bara så bra och jag är glad. 
 
 


Postat av: Johanna

du är gos

2013-06-25 @ 16:35:06
http://scisaac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: