Vatten, vatten, vatten

/ Lucifer
Det har vart otroligt skönt väder idag, inte supervarmt men ändå så att man kunde gå i shorts utan att frysa. I och med det så bestämde jag mig för att testa att duscha Lucifer, vilket han förmodligen aldrig varit med om innan. 
Han var faktiskt väldigt cool och stressade inte upp sig ett dugg (förutom när han blev rädd för slangen en gång, och slet sig (det gick bra)). 
 
Efter duschen så gick vi en promenad förbi kyrkan för att han (och jag) skulle torka. Fast särskilt torr blev jag inte i alla fall, då vi skuttade i alla vattenpölar vi kunde hitta. 
När vi kom till kyrkan, där det går hästar på bete i en hage, så stressade han upp sig ganska redigt. Det gjorde inte saken bättre att storhästarna galopperade omkring i hagen. Men vi verkar ha kommit hem oskaddade i alla fall (UTÖVER MITT HEMSKA SKOSKAV) och i helhet gick det bra.
 
Mamma knäppte ett par bilder precis innan vi gav oss iväg.
 
 


Postat av: Johanna

GRÅTER LUCIFER ÄR SÅ SÖT

2013-06-27 @ 21:19:15
http://scisaac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: