Bravo Alma

/ Grejor

Åter igen slängdes schemat i väggen. Tränade dock lite med Zanten i paddocken (ska skriva mer om det sen när jag har datorn) och därefter gick vi ut på en promenad. Vi sprang på en gräsväg, och så var det en sten eller någonting som stack upp och tror du inte att jag lyckas snubbla på den?! Jag ramlar såklart och slår då i båda knäna i andra stenar som låg på vägen. Det gjorde väldigt ont till en början, men jag fortsatte ändå att gå. Det var inte förrän flera minuter efteråt som jag kände att det var kladdigt vid knät och tittade efter. Det var ett djupt sår och det blödde en del, så jag ringde och informerade pappa. Jag knallade hem i vilket fall, inte för att det gjorde ont utan för att det såg ganska äckligt ut. Pappa mötte oss på vägen, jag visade honom såret och han tvingade mig till sjukhuset.
Väl där började de tvätta m.m., därefter fick jag bedövningssprutor (vilket gjorde ondast av allt) innan de sydde. Tror det blev åtta stygn eller någonting, haha.
Nu är jag ganska yr efter alla tabletter, men annars mår jag bra. Knäet är fortfarande bedövat.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: