Mysig promenad

/ Lucifer
Slutade skolan fem över tolv idag och därefter åkte vi hem till farmor och käkade med Gunnel och Tommy som är här i Lidköping nu. 
När jag kom till hagen såg Lucifer helt slutkörd ut, haha. Han låg på sidan och verkade sova ganska djupt. När han väl fick syn på mig "rätade" han upp sig (han låg dock fortfarande ned) och jag satt med honom där en stund, innan han fick nog och reste sig.
Själva promenaden var otroligt mysig, vi gick förbi fotbollsplanerna. Det var ganska bra väder dessutom, och det luktade njgenjfnjksaöönfsa gott (bortsett från när vi gick förbi grisgården). Lucifer var så duktig dessutom.
I början ville han absolut inte gå framåt, så jag fick lirka lite med honom. Men så fort han förstod att vi skulle till skogen så blev han piggelin! Det var väldigt mycket mygg i skogen, men han var inte jätteupprörd. Visst gjorde han några krumbukter, men det är förståeligt. 
 
Fluffis förra månaden. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: