Körning x2

/ Lucifer
På förmiddagen var jag och mamma inne i stan och kollade ut tapeter, då vi ska tapetsera om i mitt rum. Därefter hälsade vi som sagt på morfar på Galliasen.
Såg senare dokumentären om Matilda, och jag hade definitivt tårar i ögonen. Otrolig männska!
 
Zanta fick komma ut och jobba på vallen på kvällen, vi varvade mellan lite lugnare programkörning och att springa järnet på raksträcka. Tycker att hon skötte sig fint, något seg dock. Vi skrittade av länge sedan, vilket var uppskattat.
 
Pappa var plöjde åt grannen och som den perfekta dottern jag är, gjorde jag iordning kaffe och körde ner dit med Lucifer. Luci var jätteduktig runt traktorn (den är ju inte liten precis), trots att den både brummade högt och det började bli mörkt ute. 
Körde på hacket och jag tycker att han går ganska bra på det, även om det är stunder då han inte vill lyssna. Eller, han är snarare mer seg på att reagera. Annars gick allt toppen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: