Tisdag

/ Lucifer
Efter att jag kommit hem, ätit och sett ett avsnitt av Suits tog jag ett par minuter och memorerade LB:1-programmet. 
Gjorde i ordning Zanta och värmde upp henne på vallen. Vi testade programmet i skritt, för att se så att det satt i mitt huvud, vilket det gjorde. Därefter fick hon trava och galoppera på en raksträcka för att springa av sig lite, då hon brukar bli väldigt pigg och övertaggad när vi kör på vallen. Vi körde programmet och jag tycker att hon var jätteduktig! Hade inga större förhoppningar, utan mest att klara hela programmet i rätt gångart, vilket inte var några som helst problem. Det är lite krångligt att göra t.ex. snävare svängar med vagnen då skaklarna tar emot, men hon är väldigt cool med det. 
Hon var rejält svettig efteråt, så hon har allt fått jobba idag!
 
Även Lucifer fick komma ut en sväng, vilket inte var planerat. Vi var ute och sprang sådär tre-fyra kilometer och jag tyckte han verkade lite trött. Men vi pinnade på i alla fall, ingenting märkvärdigt hände.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: