Alma har skaffat en kompis

/ Lucifer
Var återigen uppe tidigt för att åka och rida. Den här gången fick jag rida Majvi (Majvie, Maivie?), ett haflingersto. Det var lite mer fart i henne än i Wilma, och hon tog gärna eget initiativ och ville inte alltid lyssna när vi skulle sakta ned och öka, etc. Annars var hon jättemysig!

Min nyfunna vän Ella, som var med ute och red, kom senare hem till mig och vi körde körde Lucifer. Det här var bara andra gången han dragit två personer i vagnen, men han var jätteduktig. Lite tungt tyckte han allt att det var, men vi tog det ganska lugnt så det var inga problem. 
Det var dessutom kul att få lite trevligt sällskap, och att vi bor med sisådär 10 minuters cykelavstånd gör ju inte saken värre! 
 
 
Ella och jag, ofantligt attraktiva.                                    Ella och Luci.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: