Lever fortfarande

/ Lucifer
Det var ett bra tag sedan jag skrev någon här sist och jag är förundrad över att det är ett par få människor som fortfarande klickar in här? 
Hade i alla fall tänkt att börja blogga lite smått igen, men vi får väl se hur länge det håller i sig.

I alla fall, igår var jag och Lucifer ute på en promenad i regnet. Av någon anledning var han på superbra humör, himlans positiv och glad! Det var inget jag tackade nej till, så vi tog en lite extra lång tur, trots vädret. Lillkillen var jätteduktig.

Idag har det nästan vart ännu värre klimat, riktigt blåsväder. Vi tog en tur i skogen i alla fall och jag hade förväntat mig att få sitta bakom ett ånglok idag, men icke då! Han var så snäll och duktig så, lyssnade fint på mina hjälper och var uppmärksam.
Det var bara en gång då vi gick på en lite mindre, lerig stig i skogen, som han tog saken i egna händer och tog långa omvägar kring geggan och ansåg att jag hade inte hade något att säga till om. Att kladda ner hovarna är ju äckligt! 
Han var dessutom väldigt pigg på hemvägen och ville gärna dra iväg, men annars var det en väldigt oproblematisk tur!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: