Värme

/ Zantana
Har visst missat att skriva ett par dagar, men det har inte hänt något speciellt så jag hoppar det.
 
Efter att jag gått ut och gett hästarna mat i morse, satte jag mig i solstolen och läste. Perfekt väder för det. Åt därefter frukost och sedan fick Zanta komma ut en sväng i skogen. Vi tog det ganska lugnt eftersom vi var på gränsen till överhettade. I skogen var det däremot lite smalare, så vi kunde sätta lite fart!
 
Nu ikväll har jag varit och ridit! Red Maedi, och tillsammans med Ella och Cappi tog vi en tur i skogen. Vi hoppade även ett par små naturhinder, och förhoppningsvis såg det inte allt för katastrofalt ut. Jag bjöd även på en ofrivillig avramling, haha. Skulle hoppa ett dike och Maedi vägrade till en början, men sedan tog hon världens skutt helt plötsligt och jag kunde inte hålla mig kvar. Fick inte en skråma, utan fann det hela ganska komiskt. Nu är ju årets första avramling gjord! Men utöver detta lilla missöde, så gick turen väldigt bra.
 
 
Muppar, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: