Skolavslutning och körning

/ Lucifer
Det har varit en relativt mysig dag idag.
Var på plats hos Clara runt 08.40 och strax därpå kom även Mys. Vi håller fortfarande fast vid traditionen att mötas innan sommaravslutningen! Vi tog lite bilder och sånt, innan vi fick skynda oss för att hinna i tid till skolan. Hade ju suttit fint med ogiltig frånvaro sista dagen.
Själva avslutningen var väl mysig i sig, tack och lov inte lika långdragen som den brukar vara!
 
Väl hemma begav jag mig ut med Luci efter att ha legat och degat i ett par timmar. Det blev en körtur och han kändes allt annat än medgörlig. Han ville inte alls lyssna på tygeltagen och var aningen uppstressad. Skyller dock det på den hemska blåsten.
Zanta fick komma ut direkt efter jag var klar med lillkillen, även hon på en körtur. Med min sprängande huvudvärk och yrsel var det tacksamt att få köra en mestadels oproblematiskt häst. Zanta kändes något öm i hovarna, men utöver det så gick allt toppen.
 
Nu ska jag fortsätta ta vara på första sommarlovsdagen genom att kolla på film.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: