Torsdag och fredag

/ Lucifer
Gårdagen spenderade jag genom att sova ut ordentligt, därefter duscha och städa upp redigt på mitt rum. Begav mig sedan till stan för att möta upp med kompisgänget! Vi såg The Fault In Our Stars och den var minst lika hemsk (hemsk på ett bra sätt dock) som första gången jag såg den. 

Kom ut ganska sent idag och gav mig ut på en körtur med Luci. Vi körde om Härene och sedan längs asfaltsvägen, till min nyfunna väg. Lucifer hade återgått till sitt glada jag och var underbar att köra och pyssla om. 
Mockade därefter i hagen fram till att jag fick världens skyfall, med blixtar och dunder, över mig. Till och med hästarna, som inte brukar bry sig särskilt mycket, gick in i vindskyddet när det regnade som mest. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: