Nytt stall och promenad

/ Lucifer
Har återigen struntat i att blogga och återigen har det inte hänt något särskilt speciellt. 

Idag har jag gjort iordning "nya" stallet ordentligt. I och med att mamma och pappa dramatiskt beslagtagit mitt gamla stall och gjort om den till sköljlokal för sina grönsaker (något jag fortfarande är eld och lågor över!) så har jag och hästarna fått flytta ut i ladan. Har alltså sopat, lagt in spån och städat upp där nu. Måste fortfarande fixa en bättre lampa, uppbindningsmokagänger, sadel och tränshållare, m.m., men det får bli någon annan gång. 

Lucifer har även fått komma ut på en välbehövlig promenad. Han var riktigt pigg, inte konstigt med tanke på att han inte fått gå på ett par dag nu. Vi tog en tur i skogen i alla fall, och utöver att han mer än gärna ville köra ner huvudet i gräset och käka var och varannan sekund så gick det super!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: